Kaip laimėti klientų lojalumą

Organizacijų vadovai žino, kad klientų lojalumas yra tvaraus pajamų augimo pagrindas. Jie taip pat supranta, kad norint įgyti savo klientų lojalumą, neužtenka vien tik draugiško pasisveikinimo ar teigiamos aptarnavimo patirties.


Mokymų programa „Kaip laimėti klientų lojalumą: 7 puikaus klientų aptarnavimo įpročiai“ padės jums sukurti naujas paradigmas ir elgesio modelius, kurie džiugins klientus, o darbas taps malonus širdžiai. Pradėję nuo savęs tobulinimo, o vėliau perėję prie ryšio su klientu gerinimo, šios mokymo programos metu žingsnis po žingsnio įvaldysite išties lojalaus kliento kūrimo procesą.

Šis 1-os dienos praktinis seminaras padės jums:

  • pakeisti jūsų paradigmą nuo kliento pasitenkinimo prie kliento lojalumo,
  • džiuginti klientus taip, kaip jie to labiausiai tikisi,
  • rasti tokius bendravimo su klientais būdus, kurie padės kurti jų lojalumą.

Mokymo metodas

Tai teorinis (30 %) ir praktinis (70 %) mokymas, apimantis situacijų modeliavimą, diskusijas ir analizę. Mokymų metu naudojama profesionali FranklinCovey vaizdo medžiaga.